Jdi na obsah Jdi na menu
 


Návštěvní kniha

Zde mi můžete zanechat vzkaz.

Své dotazy a připomínky mi můžete také napsat na adresu:

dotazy.kzamysleni@seznam.cz

 

Hanka

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Krásné snímky

(Dita, 31. 8. 2017 20:26)

Dobrý večer, Hanko, máte zde plno krásných fotografií, ze kterých vyzařuje spousta lásky a citu pro detail. Je vidět, že máte ráda přírodu i naší vlast. Nalezla jsem zde i moc pěkné snímky z Říma a také Vatikánu. Vy jste katolička? Pročítala jsem si i pár článku a mluví mi z duše. Dita M.

Re: Krásné snímky

(Hanka, 1. 9. 2017 12:41)

Dobrý den, Dito :-)

Moc mě potěšilo, že se Vám fotky líbí. Fotím ráda, ale mám jich tu jen nepatrný zlomek, protože jsem tyto stránky nezakládala primárně kvůli fotografiím.

V Římě jsme s manželem byli kvůli památkám. Po této stránce je to úžasné město. A když už je člověk v Římě, nemůže přece vynechat takové klenoty, jako jsou Vatikánská muzea a chrám sv. Petra. Katolička ale nejsem. Po duchovní stránce se s římskokatolickou věroukou nemohu ztotožnit. Spoléhá se totiž na vše možné, jenom ne na Krista a to je v rozporu s podstatou křesťanství.

Děkuji Vám za návštěvu a přeji požehnané dny!

Hanka


Re: Re: Krásné snímky

(Dita, 5. 9. 2017 19:40)

Děkuji, Hanko! Také vám přeji požehnané dny. Ani já nejsem katolička. Bydlíme ale na vesnici, kde je pouze katolický kostel, tak se tam občas zajdu podívat. Připadá mi ale, že ti lidé jsou spoutaní tradicí a všechno dělají tak nějak automaticky bez přemýšlení a to nemám ráda. Já ráda nad vším přemýšlím a mám spoustu otázek, tak raději čerpám z internetu, kde je spousta zajímavého čtení. Tady na vašich stránkách mě hodně zaujal úvod a rubrika Milost a odpuštění. Tam jsem se dočetla věci, o kterých jsem neměla tušení a také mě baví pročítat si tuto návštěvní knihu. Obzvlášť vaše rozhovory s panem Karlem. Měla jste s ním hodně trpělivosti. A nejenom s ním. Tak ať se vám daří, Hanko! Dita

Re: Re: Re: Krásné snímky

(Hanka, 9. 9. 2017 19:03)

Máte pravdu, Dito. Víra by určitě neměla být něco automatického, nad čím se nemusí nebo dokonce nesmí přemýšlet. Také mi občas připadá, že někteří křesťané se chovají, jako kdyby přemýšlení bylo nějaký hřích. Možná že takoví lidé ani pořádně nevědí čemu nebo Komu věří, protože kdyby to věděli, neměli by se čeho bát. Rozum jsme přece dostali od Boha, proto ho máme používat. Pokud to děláme, tak nás k Bohu vždycky přivede a nemůže se stát, že by nás od Něho odvedl. Celé stvoření totiž, včetně vesmíru, ukazuje na Stvořitele. I mnohé životní situace, do kterých se dostáváme. A kdo to nevidí, tomu není pomoci.

Jsem ráda, že Vás články oslovují. A máte pravdu, že dialogy s některými lidmi jsou, mírně řešeno, problematické. Ale člověk nikdy neví, co to přinese. Ne vždy, ale alespoň občas ještě platí, že trpělivost přináší růže :-)

Mějte se krásně!

Hanka



Re: Re: Re: Re: Krásné snímky

(Zdenka, 10. 9. 2017 10:16)

Zdravím všechny.
Chtěla bych k těmto krásným a povzbuzujícím slovům Haničky, připojit ještě slova Písma, ze 2.Petr:1.kapitoly

5 Proto se ze všech sil snažte přidat ke své víře ušlechtilost, k ušlechtilosti poznání,
6 k poznání zdrženlivost, ke zdrženlivosti vytrvalost, k vytrvalosti zbožnost,
7 ke zbožnosti bratrskou náklonnost a k bratrské náklonnosti lásku.
8 Když v těchto věcech porostete, dojdete k poznání našeho Pána Ježíše Krista a to vám zabrání v nečinnosti a neplodnosti.

Pán s námi všemi. Zdenka

Re: Re: Re: Re: Re: Krásné snímky

(Hanka, 11. 9. 2017 13:16)

Děkuji, Zdeničko, za doplnění :-)


Opravdu jsem se zamyslel

(Marek, 4. 11. 2016 17:52)

Dobrý večer, drahá Hanko!

Už nějaký čas si pročítám Vaše stránky plné zajímavých článků, které mě opravdu přivádějí k zamyšlení. Nejsem tak úplně věřící, spíš hledající. Ohledně víry jsem měl vždy spoustu nezodpovězených otázek, na které jsem nemohl nikde najít logickou odpověď, avšak po přečtení některých Vašich rubrik mi připadá, že život by mohl mít mnohem hlubší smysl, než jsem si doposud myslel. Možná jsme tu opravdu za nějakým vyšším cílem, který bych nerad minul. Poslední roky mě totiž přestává konzumní způsob života naplňovat a také mě unavují vztahy s lidmi, kteří nedokáží vyplodit jedinou hlubší myšlenku. Prožil jsem také spoustu zklamání a už mě pomalu přestává bavit začínat stále znovu, když vím, že to stejně nikam nevede. Někdy jsem z toho všeho vážně na dně. Hanko, Vy na mě děláte dojem velmi moudré a vnímavé ženy, kterých je dnes už opravdu velmi málo (možná jste jedna z posledních) a bylo by pro mě velkou ctí si s Vámi alespoň vyměnit pár mailů, jestli Vás to nebude obtěžovat. Budu se těšit!

S přáním krásného večera

Marek

Re: Opravdu jsem se zamyslel

(Hanka, 5. 11. 2016 20:18)

Milý Marku,

velmi mě těší Váš obrat od materialismu směrem k duchovnu i kladné reakce na mé stránky. Pokud Vám pomohly v nasměrování nebo dokonce zodpovězení některých Vašich otázek, pak splnily svůj účel. Jistě se ale mýlíte v tom, že jsem jedna z posledních vnímavých žen. To jistě zdaleka ne! Jenom jste doposud nepotkal tu pravou, což se může kdykoli změnit. Mohu Vás také ujistit, že maily od Vás mě určitě obtěžovat nebudou. Naopak, ráda Vám ve Vašem hledání lepší životní cesty budu nápomocná, bude-li to v mých silách.

Přeji Vám hezký večer!

Hanka


?

(Mirek, 12. 4. 2017 12:07)

Dobrý den Hanko,
mohu se Vás zeptat jaký máte vztah k Valči v okrese Karlovy Vary?

Děkuji za odpověď Mirek

Re: ?

(Hanka, 12. 4. 2017 13:31)

Dobrý den, Mirku,

velmi kladný :-) Je to jedno z mých nejzamilovanějších míst na světě a navíc je poměrně blízko města, kde bydlím. Takhle na jaře je to tam nejkrásnější a brzy se tam chystám. Vy to tam zřejmě také velmi dobře znáte, že? Můžete mi napsat na mail, který je v horní části návštěvní knihy a můžeme si o tom popovídat trochu více.

Přeji krásný den!

Hanka


k zamyšlení

(Marek, 3. 3. 2017 9:54)

Tu Bůh mi řekl:
"Bez víry není naděje, bez lásky není spása"

Ne Ježíšek, ale Ježíš !

(Zdenka, 17. 12. 2016 11:43)

Hani moc děkuji za tento článek. Je na nás křesťanech, abychom vyvýšili jméno Ježíš vysoce nad všechna jména jmen a oznámili světu, co pro nás Pán učinil. Je na nás, abychom uvedli na pravou míru všechna nesprávná a nepravdivá učení o Kristu, snižující jméno Boží na úroveň, která Kristu nenáleží. Nikdo jiný to za nás neudělá.

Re: Ne Ježíšek, ale Ježíš !

(Hanka, 25. 12. 2016 11:58)

Milá Zdeni,

máte pravdu, ale jsem přesvědčená, že kdo hledá a prosí upřímně, ten nemine cíl, kterým je věčné spasení v Ježíši Kristu. Bůh už se o to postará :-)

Hanka

Re: Re: Ne Ježíšek, ale Ježíš !

(Zdenka, 29. 12. 2016 22:48)

Hani, také jsem přesvědčena o tom, že poctivý člověk s upřímným srdcem, hledajícím Boha a milujícím své bližní, dojde cíle.
Jen je mi líto, že se o vyvýšení jména Božího nakonec bude muset Bůh postarat sám.
Prostě žiji s pocitem, že bychom mohli učinit ještě víc a poděkovat tak Otci skrze Krista Ježíše za to, co pro nás hříšné nádoby činí.
A to vše jen z velké lásky k nám.
Kde bychom byli, kdyby nás tak nemiloval?

odpověď

(mama - Pavla, 25. 12. 2016 13:40)

Milá Haničko, děkuji za odpověď, jsem ráda, že jste si udělala chvilku. Já natrefila na biblický text v Kolosanům 2. kapitola:

16 Ať vás tedy nikdo nesoudí pro pokrm a pro nápoj nebo kvůli svátku, novoluní nebo sobotám.
17 To všechno je stín budoucích věcí, ale skutečnost je Kristus.

Apoštol Pavel povzbuzuje křesťany a píše jim tyto řádky. Vidím v tom radu pro všechny křesťany "nesoudit" druhé, ať každý jedná s ostatními v lásce. Důležitá je víra, protože z víry je spasení. Pavla

Re: odpověď

(Hanka, 25. 12. 2016 16:05)

Přesně tak, Pavlínko, mohu jenom souhlasit.

Mějte se hezky :-)

Hanka

Ne Ježíšek, ale Ježíš...

(mama - Pavla, 24. 12. 2016 16:33)

Milá Haničko, vidím, že Vaše stránky mají novou barvu, je příjemná pro oči. Také jsem si přečetla Váš nový článek, je pravdivý. Jen přemýšlím o jedné věci. Když máme nyní čas Vánoční, zajímalo by mně, proč se v prosinci 24 dne, slaví narození Ježíška? Některé prameny uvádí narození na jaře, jiné na podzim, proč tedy 24. prosince? Třeba to někdo rozvede a vysvětlí. Já věřím tomu, že pán Ježíš se narodil na podzim. Pavla

Re: Ne Ježíšek, ale Ježíš...

(Hanka, 25. 12. 2016 12:00)

Milá Pavlínko,

máte pravdu, že Pán Ježíš se s velkou pravděpodobností o Vánocích nenarodil, přesto křesťané po celém světě Jeho narození slaví právě 24. prosince. Původ tohoto svátku, jak všichni víme, je pohanský. Oslava zimního slunovratu byla v pohanské Evropě tak zakořeněná, že tehdejší katolická církev prostě nedokázala tyto slavnosti za žádnou cenu vymýtit. Lidé byli zvyklí v té době slavit, a tak jim museli nabídnout nějakou křesťanskou alternativu. A kdo jiný by mohl nahradit sluneční božstvo, než sám Boží Syn?

Jistý Svědek Jehovův mi napsal, že nikdo, kdo slaví Vánoce, nemůže být spasen, protože je to těžký hřích. Je to skutečně tak? Z Bible víme, že spasení v žádném případě nesouvisí s dodržováním či nedodržováním dnů, tedy s tím, zda něco slavíme či neslavíme. A je také lhostejno, kdy danou událost slavíme. Je přece psáno: „Někdo rozlišuje dny, jinému je den jako den. Každý nechť má jistotu svého přesvědčení. Kdo zachovává určité dny, zachovává je Pánu.“ (Ř 14,5 - 6)

Spasení souvisí výhradně s přijetím či nepřijetím Toho, kdo se o Vánocích nenarodil – s Božím Synem Ježíšem Kristem a podřizování se Boží vůli, protože víra se musí projevovat i skutky a hlavně také novým způsobem myšlení, jinak je mrtvá. Určitě to ale neznamená, abychom se vraceli k zákonictví a stali se z nás noví farizejové, kteří budou pranýřovat každého, kdo v něčem smýšlí trochu jinak, obzvlášť pokud se to týká věcí, které na spasení nemají žádný vliv. I to je v knize Římanům v kapitole 14 velmi dobře rozepsáno. Je tedy jedno, zda Kristovo narození slavíme ve špatnou nebo správnou dobu. Důležité je, zda máme v srdci Jeho Ducha, protože:“Kdo nemá ducha Kristova, ten není jeho.“ (Ř 8,9)

Přeji Všem pokojné Vánoce a hojnost Boží milosti do roku 2017!

Budeme ji všichni potřebovat

Hanka

Kde najít úkryt

(Alena, 25. 11. 2016 12:21)

Dobrý den, přečetla jsem si váš článek ´Kde najít úkryt´ a jsem z něho dost vykolejená. Nezdá se vám to trochu přehnané? Vůbec nevím, co si o tom mám myslet.

Alena

Re: Kde najít úkryt

(zdenka, 25. 11. 2016 21:52)

Paní Aleno.
Lidé, kteří znají Bibli a proroctví v ní zapsaná, Vám všichni musí odpovědět, že článek, který jste četla není vůbec přehnaný. Čas, kdy se začnou tyto věci dít je před námi a právě podle těchto proroctví není až tak vzdálený. V podstatě může nastat již kdykoliv. Nevím zda jste věřící, či nevěřící, ale to, co budou muset lidé v posledním čase učinit, bude to, že si budou muset vybrat mezi dvěma vlastníky. Proto tady brzy začne velké probuzení národů. Pokud byste četla Bibli, tak byste se dověděla, že všichni, kteří se zde na zemi rodíme, máme za vlastníka prvního hříšníka z nebe. On je vládcem země a naším věznitelem. Jsme jeho otroci a zajatci smrti. Je jím onen had z ráje, který svedl Adama a Evu, tedy satan. Na rozdíl od nás všech, kteří se rodíme do těla, on si zachoval svoji prvotnost. Je tedy mnohem dokonalejší, než-li jsme my a má právo ubližovat našemu tělu. Může ho mrzačit, může ho nechat onemocnět a může ho i zabít. Ale nikdy nedostal právo na to, co je uvnitř těla. A to jsme my. Vím co píši, protože jsem si před 33 lety prošla takovým oddělením těla a ducha, když jsem v nemocnici na lůžku vykrvácela. Byla jsem tehdy naprostý ateista a byl to pro mne zážitek, na který se nezapomíná. Věřím každému slovu, které je zapsané v Bibli a všem mohu Písmo jen doporučit. S těmi kolem mne, kteří studujeme Písmo se shodujeme na tom, že i když se kolem nás začínají stahovat mračna, my jsme ve zvláštním klidu. A víte proč? Dobrovolně jsme si zvolili nového vlastníka, kterým je Ježíš. Na to má totiž právo každý člověk. Je to ustanoveno v Nové smlouvě. Můžeme tak učinit a také nemusíme. Nikdo nás k takovému rozhodnutí nemůže nutit. Pokud tak ale učiníme a podle závěti, kterou nám tady po své smrti Ježíš zanechal si zvolíme Krista za Pána, budeme pod ochranou Ježíše v době, kdy tady toto peklo na zemi vypukne. Poproste Boha, aby vám oči včas otevřel a dal vám tak šanci na pokání. On je věrný a učiní to. Máte právo si zvolit jiného vlastníka, nežli toho současného. Každý z nás má takové právo. A tím novým je jedině Ježíš, protože jedině On zaplatil za nás na kříži svým tělem výkupné z tohoto pozemského zajetí. Musíte se rozhodnout. Nutné je však také vědět, že ne každý, kdo se stane křesťanem, bude ušetřen této přetěžké zkoušky, která na svět přijde a lidé půjdou do období vlády antikrista. Proto je tak třeba se rozhodnout včas a uklidit si sám v sobě, smířit se s Bohem a odpustit lidem, kteří ublížili nám.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

následující »